Heeft u geen behoefte aan een fysiek kantoor maar wel aan een adres met een goede uitstraling dat steeds bereikbaar is voor u en uw klanten ? In dat geval kunnen wij u helpen met een virtueel kantoor in Breda.
Het hebben van een virtueel kantoor is een moderne en flexibele manier van werken die steeds populairder wordt, vooral in de nasleep van de COVID-19-pandemie.
In tegenstelling tot traditionele kantoren, waarbij men fysiek aanwezig moet zijn op een specifieke locatie, biedt een virtueel kantoor de mogelijkheid om vanaf elke locatie te werken en toch een professioneel imago te behouden.
Met een virtueel kantoor heeft men toegang tot een zakelijk adres, post- en pakketbeheer en vergaderruimtes op aanvraag. Dit kan de overheadkosten verlagen en het biedt de flexibiliteit om efficiënter te werken en meer te focussen op het bedrijf, zonder te worden afgeleid door administratieve taken.
Postadres met flexplekken
Heeft u geen vast kantoor nodig maar af en toe wel behoefte aan een vergader / conferentie ruimte of anderszins om uw klanten of partners te ontvangen?
Bij Breda Business Park kunt u naast een virtueel kantoor gratis gebruik maken van de open flexruimte en ook een andere ruimte huren wanneer u daar behoefte aan hebt.
Voor u als virtueel kantoor huurder hebben we speciale prijzen voor onderstaande ruimtes die u vooraf kunt reserveren;
Bekijk dan nu onze digitale brochure
Neem contact met ons op voor informatie en advies op maat.
Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een aanbod op maat!